Płatność i dostawa

Jak złożyć zamówienie na stronie internetowej?

Aby złożyć zamówienie, kliknij przycisk "DODAJ DO KOSZYKA" na stronie internetowej obok wybranego produktu.

Następnie na stronie "Koszyk" przejdź do kasy za pomocą przycisku "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE".

W przypadku zakupu licencji jako Firma należy podać adres e-mail, Imię, Nazwisko, numer telefonu osoby kontaktowej, a także nazwę firmy, NIP i adres.  

Niektórzy producenci (sprzedawcy) mogą wymagać dodatkowych danych do utworzenia licencji, takich jak: adres pocztowy, rzeczywisty kod licencji / numer seryjny, potwierdzenie działalności edukacyjnej dla wersji akademickich. Menedżer poprosi o te informacje, jeśli jest to wymagane do złożenia zamówienia.

W przypadku osób fizycznych do złożenia zamówienia konieczne jest podanie danych kontaktowych: Imię, Nazwisko, e-mail, numer telefonu osoby kontaktowej.

Aby uzyskać pomoc w licencjonowaniu lub złożeniu zamówienia, skontaktuj się z administratorem sklepu internetowego w dowolny dogodny sposób:

  • za pośrednictwem formularza zamówienia w dowolnej formie;
  • czat online na stronie internetowej;
  • pocztą elektroniczną na adres sales@noventiq.pl
  • telefonicznie +48 22 266-28-06 w godzinach od 9:00 do 18:00

Jak sprawdzić status zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail. Możesz również sprawdzić status zamówienia za pomocą menedżera sklepu internetowego.  

Godziny pracy sklepu internetowego store.noventiq.pl

Zamówienia online można składać i opłacać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Zamówienia są przetwarzane, a klucze elektroniczne (licencje) wysyłane w dni powszednie w godzinach 9-18.

Jak opłacić zamówienie?

Dla zamówień online dostępne są następujące opcje płatności:

  • Karta bankowa
  • Blik
  • Przelew on-line
  • Przelew na konto

Czy masz gwarancje bezpieczeństwa dla płatności kartą bankową?

Dane kart bankowych są przetwarzane zgodnie ze standardem ochrony informacji opracowanym przez międzynarodowe systemy płatnicze Visa i MasterCard - Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS), który gwarantuje bezpieczne przetwarzanie danych kart bankowych.  Bezpieczeństwo transferu danych jest gwarantowane przez zastosowanie protokołu Transport Layer Security (TLS 1.2) i zamkniętych sieci bankowych o najwyższym stopniu ochrony.

Oznacza to, że płatność jest przetwarzana na chronionej stronie systemu płatności elektronicznych, który przeszedł międzynarodową certyfikację. W takim przypadku poufne dane (dane karty bankowej, dane rejestracyjne itp.) są w pełni chronione i nikt, w tym nasz sklep internetowy, nie może uzyskać do nich dostępu.

Rodzaje i warunki dostaw

Dostawa elektroniczna – najszybszy i najwygodniejszy sposób uzyskania licencji elektronicznych. Po opłaceniu zamówienia otrzymasz klucz licencyjny pocztą elektroniczną. Termin dostawy licencji jest określony w karcie każdego produktu.

Zwroty kosztów

Aby złożyć wniosek o zwrot lub wymianę towarów, należy skontaktować się z administratorem sklepu internetowego w celu uzyskania dalszych porad:

  • mailowo sales@noventiq.pl
  • telefonicznie +48 22 266-28-06 w godzinach od 9:00 do 18:00

Dokładnie przeanalizujemy sytuację i postaramy się pomóc.

Nasi klienci